Zákaznícká podpora a správa objednávek pro naše eshopy
Hledáme šikovného pracovníka zákaznické podpory a správy objednávek našich projektů. Jedná sa o full-time pozici v útulných kancelářích na Domažlické ulici v Praze. Jsme mladý, flexibilní tým a potřebujeme k sobě někoho podobně naladěného.
Co bude náplní práce?
- správa objednávek – práce s naším interním CRM, aby se k zákazníkům produkty dostaly ve správný čas
- zákaznícka podpora
- získávání zpětné vazby od zákazníků
- komunikace a koordinace poskytovatelů přepravních služeb – zakládáme si na tom, aby i oni odváděli nadprůměrnou práci
- administratívní výpomoc – faktury, dokumenty a celková administrativa
- komunikace s odběrateli (Dr.Max, Pilulka, PHOENIX, Lekarna.cz)
- možnost výpomoci v dalších oblastech, v případě zájmu – online marketing, IT, vývoj nových produktů…
Jsi to Ty?
- Mladý Čech nebo Slovák
- Samostatný, řešíš věci proaktivně a vždy ke spokojenosti zákazníka
- Zodpovědný, můžeme se na Tebe spolehnout
- Hodíš se do našeho mladého týmu
- Máš rád to, co děláš
Co Ti nabízíme?
- práci na HPP nebo IČO
- práci z kanceláře v Praze 3 (Domažlická 1232/3)
- možnost občasného home-office
- cenné zkušenosti v šikovné firmě se super lidmi
- osobní rozvoj