Zákaznícká podpora a správa objednávek pro naše eshopy

Hledáme šikovného pracovníka zákaznické podpory a správy objednávek našich projektů. Jedná sa o full-time pozici v útulných kancelářích na Domažlické ulici v Praze. Jsme mladý, flexibilní tým a potřebujeme k sobě někoho podobně naladěného.

Co bude náplní práce?

  • správa objednávek – práce s naším interním CRM, aby se k zákazníkům produkty dostaly ve správný čas
  • zákaznícka podpora
  • získávání zpětné vazby od zákazníků
  • komunikace a koordinace poskytovatelů přepravních služeb – zakládáme si na tom, aby i oni odváděli nadprůměrnou práci
  • administratívní výpomoc – faktury, dokumenty a celková administrativa
  • komunikace s odběrateli (Dr.Max, Pilulka, PHOENIX, Lekarna.cz)
  • možnost výpomoci v dalších oblastech, v případě zájmu – online marketing, IT, vývoj nových produktů…

Jsi to Ty?

  • Mladý Čech nebo Slovák
  • Samostatný, řešíš věci proaktivně a vždy ke spokojenosti zákazníka
  • Zodpovědný, můžeme se na Tebe spolehnout
  • Hodíš se do našeho mladého týmu
  • Máš rád to, co děláš

Co Ti nabízíme?

  • práci na HPP nebo IČO
  • práci z kanceláře v Praze 3 (Domažlická 1232/3)
  • možnost občasného home-office
  • cenné zkušenosti v šikovné firmě se super lidmi
  • osobní rozvoj

Napiš mi na matej.chodelka@gmail.com a vše podrobně probereme.