Administrativní podpora a balení objednávek pro naše eshopy

Hledáme šikovného pracovníka administrativní podpory a správy objednávek našich projektů. Jedná sa o výpomoc pozici v útulných kancelářích na Domažlické ulici v Praze. Jsme mladý, flexibilní tým a potřebujeme k sobě někoho podobně naladěného.

Co bude náplní práce?

  • správa objednávek – práce s naším interním CRM, aby se k zákazníkům produkty dostaly ve správný čas
  • kompletace zásilek a lepení štítků
  • administratívní výpomoc – faktury, dokumenty a celková administrativa
  • komunikace s odběrateli (Dr.Max, Pilulka, PHOENIX, Lekarna.cz)

Jsi to Ty?

  • mluvíš Česky
  • Zodpovědný, můžeme se na Tebe spolehnout
  • Hodíš se do našeho mladého týmu
  • Máš rád to, co děláš

Co Ti nabízíme?

  • práci na DPP nebo IČO
  • práci z kanceláře v Praze 3 (Domažlická 1232/3)
  • možnost občasného home-office
  • cenné zkušenosti v šikovné firmě se super lidmi
  • pracovní doba Pondělí – Středa od 9:00-13:00, nebo podle dohody

Napiš mi na matej.chodelka@gmail.com a vše podrobně probereme.