Administrativní podpora a balení objednávek pro naše eshopy
Hledáme šikovného pracovníka administrativní podpory a správy objednávek našich projektů. Jedná sa o výpomoc pozici v útulných kancelářích na Domažlické ulici v Praze. Jsme mladý, flexibilní tým a potřebujeme k sobě někoho podobně naladěného.

Co bude náplní práce?
- správa objednávek – práce s naším interním CRM, aby se k zákazníkům produkty dostaly ve správný čas
- kompletace zásilek a lepení štítků
- administratívní výpomoc – faktury, dokumenty a celková administrativa
- komunikace s odběrateli (Dr.Max, Pilulka, PHOENIX, Lekarna.cz)
Jsi to Ty?
- mluvíš Česky
- Zodpovědný, můžeme se na Tebe spolehnout
- Hodíš se do našeho mladého týmu
- Máš rád to, co děláš
Co Ti nabízíme?
- práci na DPP nebo IČO
- práci z kanceláře v Praze 3 (Domažlická 1232/3)
- možnost občasného home-office
- cenné zkušenosti v šikovné firmě se super lidmi
- pracovní doba Pondělí – Středa od 9:00-13:00, nebo podle dohody